fbpx
Back

Το σεμινάριο Εκπαιδευτών Ανηλίκων στοχεύει στην προετοιμασία των εκπαιδευτικών για συγκεκριμένες προκλήσεις της εργασίας με πολύ νέους μαθητές, ηλικίας 3, 4 και 5 ετών. Σκοπός του σεμιναρίου είναι η εκπαίδευση των Εκπαιδευτικών Μεντόρων ώστε να υποστηρίξουν τον νεοδιοριζόμενο εκπαιδευτικό (Ν3848/2010)

Το σεμινάριο έχει σχεδιαστεί ειδικά για να βοηθήσει στη διδασκαλία μικρότερων παιδιών (ηλικίας 3 έως 5 ετών). Στην ιδανική περίπτωση, ο υποψήφιος πρέπει να έχει κάποια προηγούμενη εμπειρία διδασκαλίας σε ενήλικες, νέους μαθητές (ηλικίας 6 ετών και άνω) ή εφήβους, καθώς το σεμινάριο αφορά τη διδασκαλία και την εκμάθηση νέων δεξιοτήτων. Δεν απαιτείται να έχετε διδάξει πολύ νέους μαθητές (ηλικίας 3 έως 5 ετών).

Υπάρχει ένα πλήρες φάσμα εργασιών για κάθε ενότητα του σεμιναρίου, με βάση το αντικείμενο της συγκεκριμένης εβδομάδας. Η πρώτη και η τελευταία ενότητα είναι προσωπικές εργασίες σε στυλ προβληματισμού. Στην πρώτη ενότητα θα σας ζητηθεί να προσδιορίσετε τι θέλετε να αφαιρέσετε από ένα μάθημα, όπου πιστεύετε ότι υπάρχει έλλειψη δεξιοτήτων και τι θα θέλατε να μάθετε. Στην τελευταία ενότητα θα εξετάσετε το σεμινάριο στο σύνολό του, το τι έχετε μάθει και πώς θέλετε να προχωρήσετε στο μέλλον.

ΦΟΡΜΑ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ


    ΝΑΙ. Διάβασα και συμφωνώ με τους Όρους Χρήσης.*

    Θέλω να λαμβάνω ενημερωτικά e-mail σχετικά με νέες αναρτήσεις και σεμινάρια της Business Systems Digit.
    ΝΑΙΟΧΙ

    Τα προσωπικά δεδομένα που θα λαμβάνουμε μέσα απο την πιο πάνω φόρμα
    επικοινωνίας θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά και μόνο για την διευκόλυνση της επικοινωνίας της Business Systems Digit μαζί σας και για κανέναν άλλο σκοπό και δεν θα διαμοιραστούν σε τρίτους.

    Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use. To find out more, including how to control cookies, see here: more information

    The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

    Close