
Overview
Περιγραφή Επαγγέλματος
Το Στέλεχος Ποιοτικής εξυπηρέτησης πελατών σε επιχειρήσεις εστίασης, παίζει πρωταγωνιστικό ρόλο για την επιβίωση και την ευημερία της επιχείρησης στην οποίαν εργάζεται για πολλούς λόγους, μεταξύ των οποίων οι σημαντικότεροι είναι:
- Συνδέει την επιχείρηση με τους πελάτες της.
- Αποτελεί την εικόνα αλλά και τα αισθητήρια όργανα της επιχείρησης.
- Υπηρετεί την τελική διαδικασία του προϊόντος από την παραγωγή στον καταναλωτή.
Προϋποθέσεις Υποψηφίων
Δεν υπάρχουν προϋποθέσεις για τη συμμετοχή των υποψηφίων.
Διάρκεια Πιστοποιητικού
Ο υποψήφιος αποκτά πιστοποιητικό συμμόρφωσης μετά από επιτυχημένη εξέταση.
Η διάρκεια του πιστοποιητικού είναι 10 χρόνια.
Πλεονεκτήματα
Ο πιστοποιημένος επαγγελματίας αποκτά :
- Απόδειξη των επαγγελματικών του προσόντων
- Επαγγελματική ταυτότητα, Εφόδιο εργασίας σε παγκόσμιο επίπεδο
- Αυτοπεποίθηση
Ωστόσο αξίζει να σημειωθεί ότι:
Οι εθνικοί φορείς διαπίστευσης όλων των ευρωπαϊκών χωρών, οφείλουν να υποστηρίζουν την αποδοχή στη χώρα τους, των εκθέσεων δοκιμών, των βεβαιώσεων και των πιστοποιητικών, που εκδίδουν οι διαπιστευμένοι από το Ε.ΣΥ.Δ. φορείς και εργαστήρια, και να τις αναγνωρίζουν ως ισότιμες προς τις εκθέσεις, τις βεβαιώσεις και τα πιστοποιητικά των εργαστηρίων και φορέων που έχουν διαπιστεύσει οι ίδιοι.
Η παραπάνω αναγνώριση επεκτείνεται αυτόματα σε παγκόσμια κλίμακα, με τις διμερείς συμφωνίες που ισχύουν μεταξύ της ΕΑ και των φορέων διαπίστευσης των βιομηχανικά αναπτυγμένων χωρών (Η.Π.Α., Καναδάς, Ιαπωνία, Κίνα, Αυστραλία κλπ.).
- Lectures 0
- Quizzes 0
- Duration Lifetime access
- Skill level All levels
- Language Greek
- Students 0
- Assessments Yes