Overview
Σκοπός Σεμιναρίου
Ένα από τα καλύτερα προγράμματα ανοικτού κώδικα το epesi crm μεταφράστηκε πλήρως στην νέα έκδοση 1.6.0. Το πρόγραμμα αυτό είναι μία cloud access και χωρίς να έχει κάποιος γνώσεις προγραμματισμού μπορεί να δημιουργήσει πίνακες ή πεδία μέσα από cloud περιβάλλον και να διαμορφώσει το πρόγραμμα όπως αυτός θέλει. Αν πάλι δεν ικανοποιείται από το πρόγραμμα μπορεί να κατεβάσει και να ενσωματώσει δωρεάν πολλά modules αυξάνοντας τις δυνατότητες του προγράμματος.
Eίναι ένα από τα καλύτερα προγράμματα ανοικτού κώδικα στο διαδίκτυο, καθώς αποτελεί μία διαδικτυακή CRM εφαρμογή πλήρως επεκτάσιμη για τη διαχείριση πληροφοριών των επιχειρήσεων.
Το πρόγραμμα EPESI μπορεί να τρέξει σε οποιοδήποτε λειτουργικό σύστημα με διακομιστή http. Για να λειτουργήσει στον server χρειάζεται να εγκατασταθεί Web Server Apache, php 5.x και MySQL ή PostgreSQL βάση δεδομένων, ενώ από την πλευρά του client μπορεί να χρησιμοποιηθεί κάθε σύγχρονο πρόγραμμα περιήγησης όπως το Chrome, Firefox, Opera, Safari Explorer και οποιοδήποτε λειτουργικό σύστημα: Windows, OS X, Linux. Με το πρόγραμμα αυτό μπορείτε να διαχειριστείτε ό,τι αφορά στο ίδιο το κατάστημα, την αποθήκη, την οργάνωση, την επεξεργασία, τη σύνδεση και τον διαμοιρασμό, ανάμεσα στους ανθρώπους μιας εταιρείας ή ενός οργανισμού.
Τα βασικά χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν CRM ενότητες για το κοινόχρηστο ημερολόγιο, τις εργασίες και το βιβλίο διευθύνσεων, ένα ολοκληρωμένο Πελατολόγιο ηλεκτρονικού ταχυδρομείου αλλά και μοναδικές λύσεις, όπως ένα προηγμένο permission system, αρχείο παρακολούθησης αλλαγών και πλήρες αρχείο ιστορικού.
Παραδείγματα ενοτήτων που μπορούν να δημιουργηθούν με την εφαρμογή EPESI:
1. Διαχείριση λίστας
2. Υπεύθυνος καμπάνιας επιχείρησης
3. Σύστημα Διαχείρισης Αποθεμάτων
4. Ηλεκτρονικό εμπόριο
5. Παρακολούθηση Έργου για τη βιομηχανία κατασκευών
6. Ιατρικό Σύστημα Διαχείρισης Αρχείων
7. Προγραμματισμός και Παρακολούθηση Συμμετοχής για το σχολείο.
Καθώς το EPESI είναι ένα από τα καλύτερα προγράμματα Ανοιχτού Κώδικα. Η εφαρμογή είναι ιδανική για μικρομεσαίες επιχειρήσεις καθώς και οργανισμούς ή κοινότητες, καθώς δεν απαιτεί ιδιαίτερες γνώσεις και το ίδιο το περιβάλλον της σε καθοδηγεί πολύ εύκολα.
ΥΛΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ:
- ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ
- Lecture 1.1 Σε Localhost
- Lecture 1.2 Σε Hosting
- ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ
- Lecture 2.1 Κατάλογος προϊόντων και υπηρεσιών
- Lecture 2.2 Διαχείριση αποθεμάτων
- Lecture 2.3 Διαχείριση τραπεζικών λογαριασμών
- Lecture 2.4 Διοίκηση και διαχείριση έργου
- Lecture 2.5 Διαχείριση επαφών
- Lecture 2.6 Διαχείριση πελατών, προμηθευτών και προοπτικών
- Lecture 2.7 Διαχείριση μελών οργανισμών/συλλόγων
- Lecture 2.8 Διαχείριση τιμολογίων
- Lecture 2.9 Πληρωμές
- Lecture 2.10 Δωρεές
- Lecture 2.11 Διαχείριση εμπορικών ενεργειών
- Lecture 2.12 Διαχείριση εμπορικών προσφορών
- Lecture 2.13 Συμβάσεις
- Lecture 2.14 Παραγγελίες
- Lecture 2.15 Πάγιες εντολές
- Lecture 2.16 Email
- Lecture 2.17 Διαχείριση αναφορών
- Lecture 2.18 Ημερολόγιο και υπενθυμίσεις
CERTIFICATION:
Βεβαίωση Παρακολούθησης σε PDF
Προώθηση Βιογραφικού
Ύλη
Επιπλέον 3 ώρες για να αναλύσουμε τυχόν απορίες
Το Σεμινάριο επιδοτείται μέχρι και 100% από τον λογαριασμό ΛΑΕΚ (0,24%) του ΟΑΕΔ.
Ώρες Διεξαγωγής Σεμιναρίου:
Καθημερινά: 10:00-13:00, ή 13:00-16:00, ή 16:00-19:00 ή 19:00-22:00
Σάββατο: 10:00-13:00
Τώρα και με την online αγορά μπορείτε να εγγραφείτε και στο μάθημα που σας ενδιαφέρει!
Course Features
- Lectures 0
- Quizzes 0
- Duration 50 hours
- Skill level All levels
- Language ΕΛΛΗΝΙΚΑ
- Students 8
- Assessments Yes