
Overview
Σκοπός του σεμιναρίου:
Η συμπεριφορά καταναλωτή είναι η μελέτη για το πώς, πού, πότε και γιατί αγοράζουν ή δεν αγοράζουν οι άνθρωποι ένα προϊόν. Συνδυάζει στοιχεία από την ψυχολογία, την κοινωνιολογία, την κοινωνική ανθρωπολογία και τα οικονομικά.
Προσπαθεί να καταλάβει την διαδικασία λήψης απόφασης των αγοραστών και χωριστά και κατά ομάδες. Μελετά τα χαρακτηριστικά των μεμονωμένων καταναλωτών, όπως τα δημογραφικά και οι μεταβλητές συμπεριφοράς, σε μια προσπάθεια κατανόησης των επιθυμιών τους. Προσπαθεί επίσης να αξιολογήσει τις επιρροές που δέχεται ο καταναλωτής από διάφορες ομάδες, όπως η οικογένεια, οι φίλοι και η κοινωνία γενικότερα.
H μελέτη της συμπεριφοράς καταναλωτή είναι βασισμένη στην αγοραστική συμπεριφορά, με τον καταναλωτή να διαδραματίζει τους τρεις ευδιάκριτους ρόλους: του ατόμου που χρησιμοποιεί το προϊόν, αυτού που το πληρώνει και αυτού που το αγοράζει. Μεγάλη σημασία δίνεται στη διαχείριση σχέσης πελατών, την εξατομίκευση και την προσαρμογή.
Οι κοινωνικές λειτουργίες μπορούν να ταξινομηθούν στις κοινωνικές λειτουργίες επιλογής και ευημερίας. Μερικές προδιαγραφές των κοινωνικών λειτουργιών είναι η αποφασιστικότητα, η ουδετερότητα, η ανωνυμία, η ομοφωνία και η ομοιογένεια. Καμία κοινωνική λειτουργία επιλογής δεν καλύπτει αυτές τις απαιτήσεις σε μια τακτική κλίμακα ταυτόχρονα.
Το σημαντικότερο χαρακτηριστικό μιας κοινωνικής λειτουργίας είναι ο προσδιορισμός διαλογικής επίδρασης των εναλλακτικών λύσεων και της δημιουργίας μιας λογικής σχέσης μεταξύ των τάξεων. Το μάρκετινγκ παρέχει τις υπηρεσίες προκειμένου να ικανοποιηθούν οι πελάτες. Με αυτό το σκεπτικό, το παραγωγικό σύστημα εξετάζεται από την αρχή του στο επίπεδο παραγωγής μέχρι και το τέλος του κύκλου, τον καταναλωτή.
Εκπαιδευτική Ύλη:
- Συμπεριφορά καταναλωτή.
- Πώς άλλαξε η καταναλωτική συμπεριφορά στις συνθήκες κρίσης
- Ποιοι κερδίζουν και ποιοι χάνουν στο νέο αγοραστικό τοπίο
- Πώληση και προσωπικοί στόχοι.
- Πώληση και προσωπική επιρροή
- Η πώληση ως αμφίδρομη επικοινωνία.
- Εξεύρεση πελατών
- Η πώληση ως ανταλλαγή
- Η πώληση σε 4 βήματα
- Κλείνοντας την πώληση .
- Πώληση και μη λεκτική επικοινωνία
- Communications Skills
- Διαχείριση αντιρρήσεων
CERTIFICATION:
Βεβαίωση Παρακολούθησης σε PDF
Προώθηση Βιογραφικού
Ύλη
Επιπλέον 3 ώρες για να αναλύσουμε τυχόν απορίες
Το Σεμινάριο επιδοτείται μέχρι και 100% από τον λογαριασμό ΛΑΕΚ (0,24%) του ΟΑΕΔ.
Ώρες Διεξαγωγής Σεμιναρίου:
Καθημερινά: 10:00-13:00, ή 13:00-16:00, ή 16:00-19:00 ή 19:00-22:00
Σάββατο: 10:00-13:00
Τώρα και με την online αγορά μπορείτε να εγγραφείτε και στο μάθημα που σας ενδιαφέρει!
Course Features
- Lectures 0
- Quizzes 0
- Duration 12 hours
- Skill level All levels
- Language ΕΛΛΗΝΙΚΑ
- Students 28
- Assessments Yes